Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Η εταιρεία μας κατασκευάζει και εγκαθιστά συστήματα παραγωγής υδρογόνου με

τα καλύτερα υλικά που υπάρχουν στην αγορά για μια πολύχρονη και 

απροβλημάτιστη λειτουργία.  Γι'αυτό το λόγο τα συστήματά μας παραδίδονται

με δύο χρόνια εγγύηση.

Λίγα λόγια για το υδρογόνο και την εφαρμογή του στις μηχανές εσωτερικής

καύσεως.

 Το υδρογόνο είναι αέριο, άχρωμο, άοσμο, ελάχιστα διαλυτό στο νερό. Είναι το ελαφρύτερο από τα αέρια (14,4 φορές ελαφρύτερο από τον αέρα) και το δυσκολότερα υγροποιούμενο αέριο - μετά το ήλιο - και δίνει άχρωμο υγρό. Είναι καλός αγωγός της θερμότητας και του ηλεκτρισμού. Λόγω της ελαφρότητάς του έχει την ικανότητα να διεισδύει μέσα στους πόρους διάφορων σωμάτων.

Το υδρογόνο είναι το πιο άφθονο στοιχείο στο γνωστό Σύμπαν (που δυστυχώς σπανίζει στην καθαρή μορφή του στη Γη).

Το υδρογόνο ήταν το πρώτο αέριο που χρησιμοποιήθηκε για φωτισμό (μαζί με άλλα αέρια) προτού εφευρεθεί ο ηλεκτρικός φωτισμός.

Τα συστήματα παραγωγής υδρογόνου (ΗΗΟ) σας επιτρέπουν να μειώσετε την κατανάλωση καυσίμου  του κινητήρα σας ή στο κύκλωμα θέρμανσης του καυστήρα σας. Απλώς χρησιμοποιείτε κανονικά ποσοστό του καυσίμου σας αναμεμειγμένο με αέριο υδρογόνο που παράγεται από μιά γεννήτρια υδρογόνου μέσο μιας διαδικασίας που ονομάζεται ηλεκτρόλυση.

Το παραγώμενο υδρογόνο κατευθύνεται προς το θάλαμο καύσης του κινητήρα ή του καυστήρα, μέσω της πολλαπλής εισαγωγής αέρα, όπου αναμιγνύεται με τη βάση άνθρακα των καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο) και εκεί γίνεται η ανάφλεξη. Αυτό επιφέρει αύξηση του αριθμού οκτανίων του μείγματος αέρα / καυσίμου εξαναγκάζοντας στο καύσιμο να καεί σχεδόν εντελώς, αυξάνοντας έτσι την απόδοση του κινητήρα ενώ μειώνονται αισθητά οι ποσότητες των ρύπων που εκλύονται από την εξάτμιση.

 Τα οφέλη της χρήσης υδρογόνου είναι τα εξής:

*Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου 25-50% στην βενζίνη, 40-70% στο πετρέλαιο (ανάλογα με τον τύπο, και τα κυβικά του κινητήρα όσο περισσότερα κυβικά τόσο μεγαλύτερη οικονομία)!!!
*Η ανάφλεξη του καυσίμου γίνεται πολύ πιο γρήγορα καθώς το υδρογόνο μαζί με το οξυγόνο καίγεται 200 φορές ταχύτερα από την βενζίνη, έτσι πετυχαίνουμε χαμηλότερες θερμοκρασίες στον χώρο καύσης και ως συνέπεια έχουμε επιμήκυνση της ζωής του κινητήρα
* Ο κινητήρας έχει λιγότερες φθορές, λόγω της πιο ολοκληρωμένης καύσης του καυσίμου, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα, και έτσι επιμηκύνεται η ζωή του
* Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τον καταλύτη του οχήματος
* Οι ρύποι που αποβάλλονται είναι πλέον κατά πολύ χαμηλότεροι .
* Η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο ομαλή.
*Οι επιδώσεις του κινητήρα είναι κατά πολύ καλύτερες λόγω της καλύτερης καύσης.
* Ο κινητήρας που δουλεύει με προσθήκη υδρογόνου χρειάζεται λιγότερα σέρβις διότι:

Α) Δεν σχηματίζονται επικαθίσεις σωματιδίων άνθρακα (κάπνα) στα χιτώνια των κυλίνδρων.

Β) Τα μπουζί είναι κατά πολύ καθαρότερα

Γ) Οι αλλαγές φίλτρων και λαδιών είναι αραιότερες

Δ) Τα λάδια του κινητήρα δεν αδυνατίζουν (δεν σπάνε).